28 juli

Här nedan följer en rad bilder från min systers födelsedag! Hon fyllde 22 och det firades hos mormor och morfar med god mat och dryck! Vi satt ute på bron tills mörkret föll över oss och det enda som lyste på himlen var fullmånens sken. Fin kväll och dag.
















Emily och jag bråkade nästan jämt när vi var små. Slogs och sa elaka saker till varandra som vi egentligen inte menade. Kanske är det så för de allra flesta syskon. Ingen kunde få mig så arg som hon kunde och ingen kunde vara lika tuff som hon. Hon har alltid varit den finaste jag vet. Och jag inser att man måste vara rädd om sina syskon. Hålla hårt i dem. För de är ändå de som har känt en längst. Som vet alla ens fel och brister, men älskar en ändå. De som förlåter kanske mer än andra. En stor trygghet. Syskonkärlek är bäst! Systerkärlek är bäst! Nu bråkar vi näst intill aldrig och hon är en av de bästa vännerna jag har och inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar henne. Emily du är bäst! Puss

4 kommentarer:

ina sa...

Det är så mycket kärlek att ha syskon. Fint

ODa sa...

shit fina bilder!!!
svar: jag tänkte mig 1500 (jag köpte den för 4000 kr....)
hoppas allt är fint :)

Lo sa...

måste bara säga att ni är otroligt vackra båda två. älskar det röda håret!

m sa...

fiiina bilder!